Subject: Sooviksin infot!
From: "Viigand, Karmen" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 14:05:07 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tegelen hetkel meie ettevõtte kohalike seaduste koolituse dokumendi
loomisega ja sooviksin teada järgmist:

1.	Milline seadus(epunkt) sätestab, kui tihti tuleks kohalikel
laboritel (pean silmas näiteks haigla enda laboreid, aga ka Synlab jne)
akrediteerimissertifikaati uuendada ja kas on lisaks ka mingisugused
riigipõhised erisused, mida tuleks silmas pidada?

Suur tänu juba ette!

Best Regards / Parimate soovidega

Karmen Viigand

Clinical Research Associate

Medpace

Estonia

Mobile: +372 523 7640

E-mail:     <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.medpace.com/> www.medpace.com